Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Mina favoriter just nu!

Av Alexandra - 15 januari 2009 19:43

  • Jeansleggings, är så sköna och passar tll både vardag som fest med ett längre linne/t-shirt, en tunika eller en stor hood. Jag har ett par blåa från gina tricot och ett par svarta från cubus
  • Tunika, är mitt vanligaste plagg. Vanliga enfärgade tunikor som passar till leggings i olika färger, jeansleggings och jeans.
  • Mina svarta skinnstövlar. Dom är bara så härliga, med ett jättemjukt, varmt materia inuti. Skorna är av äkta skinn och slutar precis nedanför knäna, ett par skor som passar till mycket.
  • Kawasakiskor, tygskor har jag alltid tyckt om. Jag har ett par svarta höga kawasaki som funkar när det inte är så kallt ute. jag har även ett par röda låga och ha planerat att införskaffa fler i andra färger.Finns att köpa på junkyard.se och även i andra affärer.
  • Hårband. Jag älskar mitt svarta glansiga hårband från cubus och har kollat runt efter andra fina hårband, men inte hittat något jag gillar än så länge.
  • Nagellack. Jag brukar använda nagellack i perioder. Just nu har jag en sån period. Älskar mitt nagellack från yves rocher som är ett duonagellack. Ena färgen är en slags rödrosa, och den andra är ett rödrosa glittersom man tar över dn första färgen. Det blir skitsnyggt. Ska måla naglarna med det nagellacket, så får ni se hur det ser ut.
  • Ribbat. Jag älskar ribbade linnen och tunikor i alla färger. Funkar till mycket utan att se för tråkigt ut och heller inte se speciellt ut.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 24 mars 2009 11:18

Hejhej! Nu har jag precis varit ute och sprungit och jag är grymt otränad märkte jag. Jag har varit sjuk nu i några veckor och inte kunnat träna på en månad ung. Det känns. Innan jag blev sjuk sprang jag lite då och då och började komma igång. Jag ku...

Av Alexandra - 23 mars 2009 10:08

Jag har läst en bok som heter "När livet stannar" skriven av Malin Sävstam. Boken handlar om Malins sorg och förlust. Hon åkte till Thailand med sin man och deras tre barn. Hennes bästa väninna, hennes man och tre barn var också med. Sedan drabbades ...

Av Alexandra - 19 mars 2009 21:47

Jaa, just nu ligger jag i min säng, hade tänkt lägga mig och läsa snart. Idag har jag faktiskt färgat håret. Jag har varit blond, men med världens utväxt. Sedan var inte utväxten så mörk, snarare mörkblond. Jag har verkligen tröttnat på mitt blonda h...

Av Alexandra - 18 mars 2009 23:59

Idag kom inte mina Mary Kay produkter :( Jag får dom på söndag. Det är synd, för jag är så torr under ena ögat, det ser seriöst ut som att jag har fått en blåtira för att torrheten har blivit alldeles rött. Idag har jag väldigt sent ute skickat in jo...

Av Alexandra - 18 mars 2009 09:24

Jag vaknade för en stund sen, sitter och försöker piggna till. Ska börja plugga snart, ååh vad tråkigt. Sen ska jag hämta mina Mary Kay produkter jag besällde för ett tag sen när jag var på en Mary Kay hudvårdsklass. Jag beställde en kräm förr torr h...

Ovido - Quiz & Flashcards