Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Alexandra - 21 januari 2009 10:46

Igår sov jag till tolv, fast jag kände mig tvungen att sova så länge eftersom jag sovit så dåligt på natten. I natt har jag varit klarvaken hela natten och somnade inte förrän kl sex i morse och när jag sen vaknade kl sju för att gå upp, kände jag att jag inte skulle klara hela dagen utan att sova. Så jag stannade kvar i sängen och gick upp halv elva istället. Jag går på nästa föreläsning i skolan tänkte jag, som börjar ett. Jag låg mest och läste i natt och ska man inte bli trött av det? Det var precis därför jag gick till bibblan och lånade en bok, för att jag skulle bli trött när jag läste och somna tidigare än vanligt. Någon som har något tips på hur man kanske kan somna lite lättare. (Jag har alltså nästan alltid svårt att somna, även om jag gått upp jättetidigt) Jaja, nu får jag börja göra mig iordning, ska snart dra till skolan.


Ovido - Quiz & Flashcards