Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Alexandra - 19 januari 2009 17:42

Idag har jag varit så fruktansvärt trött hela dagen. Hade svårt att sova i natt, så somnade väldigt sent och gick upp tidigt och har varit i skolan hela dagen. Första timmen hade jag svårt att hålla uppe ögonen, sedan gick resten av dagen bättre. Första föreläsningen i hade handlade om lek, kreativitet och skapande, den var ganska intressant, handlade bland annat mycket om hur viktigt det var med lek och vilket hjälpmedel det är för att barnen ska vilja lära sig. Den andra lektionen vi hade var en powerpointföreläsning i tre timmar. Tre timmar om hur man lär sig powerpint, jag gick hem efter en halvtimma, kände bara att det var onödigt att vara kvar, jag kan ju redan powerpoint. När jag kom hem efter skolan slocknade jag i sängen de första jag gjorde. Nu, två timmar senare, känner jag mig piggare. Ikväll ska jag träffa J. Vad vi ska göra vet jag inte, men det blir väl det vanliga, kolla tv/film och mysa. Finns inte så mycket annat att göra och det är så kallt ute och rätt pankt i plånboken också.

Ha en bra måndagkväll!

Ovido - Quiz & Flashcards