Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Alexandra - 30 januari 2009 14:53

Nu var det några dagar sen jag bloggade sist, jag som hade tänkt blogga varje dag. Jaja, jag har inte haft tid och så har jag varit så trött efter vfun. Det här har jag bl.a. gjort de senaste dagarna:

Onsdag 28/1: Vfu till fem, sen barngympa, sen skynda mig till skolan och lämna in en bok och låna en bok på biblioteket, sen hem till J, laga mat och kolla film (kollade bara halva, sen somnade jag).

Torsdag 27/1: Vfu, sen somnade jag hemma hos J ett tag, haha, fruktansvärt trött. Sen resturang, för min kompis som fyllt tjugo :) Sen hem och sova.


Idag har jag varit på vfu, sista dagen, men jag kommer tillbaks i tre veckor efter sportlovet. Vfun har varit rolig, men ändå jobbig. Det är mycket nygg och mycket högljutt. Idag har barnen åkt skridskor, jag gick tipspromenad med några som inte ville åka skridskor. Efter det var det ett litet disco i skolan, med chips, popcorn och saft för att fira att barnen gått 100 dagar i skolan.


Idag ska jag och J åka till posten och hämta J,s körkort, sen till köpcentret och köpa nya skor till han, vi ska även åka förbi skolan och kolla om jag fick G på förra kursen och låna en bok.


Nu ska vi dra. Ha en bra fredag :)


Ovido - Quiz & Flashcards