Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Alexandra - 17 januari 2009 12:41

Jag vill ha en netbook, dom är små och lätta att ta med sig. Jag skulle isåfall mest ha den för att skriva med på föreläsningar i skolan och sen ha min vanliga 15" laptop när jag är hemma. Min laptop är så bökig och tung att ha med sig. Jag hittade två fina netbooks förut. Den ena är rosa, från elgiganten i märket acer aspire one. Den är 8.9" och kostar 3990. Den andra jag hittade är svart och 10" också för 3990 kr på Siba och är i märket LG. Kolla bilderna, visst är dom söta?

Av Alexandra - 17 januari 2009 12:29

Igår blev det bad på badhuset med J. Min pappa och min lillebror var där också. Det var roligt och mysigt att bada. Har inte varit där och badat på jättelänge. Det känns som att man inbillar sig att det är barnsligt att gå dit och åka vattenrutchbanor, men det är ju så roligt. Vi simmade lite, åkte vattenrutchbanor, satt i ångbastun, fast mest satt vi i bubbelpoolen på relaxavdelningen. Jag kände mig så fräsh efter badet, mjuk och len i hyn, kändes så härligt efter badet. Innan badet var vi på biblioteket, för att jag skulle låna några böcker. Vi hittade där några filmer som vi lånade och kollade på senare på kvällen. Ena filmen var pingpong killen, den var verkligen inte bra. Efter filmen satt jag och tänkte, vad var de filmen egentligen handlade om, ingen aning. Vi lånade även någon jättesjuk film, som vi kollade på i högst två minuter, sen stängde vi av den. Jag kommer inte ihåg vad den hette, men det var den sjukaste filmen jag sett, även om jag bara såg den i två minuter. Vi lånade även fyra veckor i juni, men den var rätt seg, så den stängde vi av. Kanske fortsätter kolla på den ikväll.

ha det bra!

Av Alexandra - 17 januari 2009 12:17

Jag har nyss varit på barngymnastiken, tränar en grupp med barn 4-6 år.  Men vi kom inte in, våran tagg/kod fungerade inte, så vi fick säga till barnen att det inte blev någon gympa den här gången och åka hem. Det är tråkigt, för förra veckan blev det heller ingen gymnastik pga att det bara kom ett barn. Jaja, får väl hoppas vi kan ha gymnastik nästa vecka. Idag ska jag åka med en kompis till köpcentret och under tiden ska hennes pappa kolla om han kan fixa min dator. Den krånglar ibland. Går ibland inte att starta, stänger av sig och låter mycket ibland. När jag gick till Siba sa dom att jag skulle testa att formatera om datorn, så hennes pappa skulle kolla om han kunde fixa en Vista skiva. Ikväll ska jag va med J, vi ska bara ta det lungt och kolla på film.

Ha en bra lördag!

Ovido - Quiz & Flashcards