Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Alexandra - 14 januari 2009 21:07

Jag vill verkligen ha nya kläder, det är så tråkigt att använda samma kläder vecka ut och inte ha så mycket att byta med. En del av mina kläder har jag verkligen tröttnat på. Men så är det när man inte har mycket pengar. Istället kan man ju alltid kolla runt på fina kläder och hoppas att man kan köpa dem snart. Jag har hittat ett par jättefina chinos från gina tricot som jag verkligen vill ha. Byxorna är beiga, har mudd nertill, och kostar 299 kr. Jag kollade även runt på Nelly.com förut och ååh vad många fina klänningar jag hittade, en del väldigt dyra och en del inte alls så dyra. Jag ska allt köpa nån av dom superfina klänningarna  någon gång under de närmsta månaderna har jag bestämt mig för. Jag kollade även runt på HM.com förut på vårkollektionen och där hittade jag en fin väska för bara 179 kr som jag verkligen vill ha. Jag behöver verkligen en större väska än den jag har. Jag får nästan aldrig plats med att jag vill få plats med. Sen hittade jag ett par fina shorts också för 99 kr. Gillade både de beiga shortsen och de ljusröda. Du kan kolla på dem på bilderna.

Ha en bra kväll!

Av Alexandra - 14 januari 2009 20:12

I måndags var jag på köpcentret och där köpte jag två plagg från gina tricot. Jag tycker att det är basplagg båda två, för man kan använda dem vilken dag som helst, som mysoutfit, till vardags och med till fest. Ena plagget var ett vanligt svart långt linne med brottarrygg från gina tricot för 99 kr. De andra plagget var en marinblå tunika, även den från gina tricot för 149 kr. Den marinblåa tunikan passar bra med leggings, både svarta, gråa, vita och jeansleggings. Den är även jättesnygg med ett skärp i midjan och en stor mysig sjal runt halsen. Tunikan passar lika bra över ett par jeans. Usb-minnet köpte jag på siba för 149 kr. Minnet rymmer 4 gb och jag tycker att det är jättefint med mönstren. Igår var jag och shoppade igen och då hittade jag ett till bra plagg. En ribbstickad vit lång t-shirt från vero moda med knappar framtill för 79.50 kr. Ett riktigt kap. Den är riktigt snygg med ett svart lånt linne under som sticker fram lite nedanför, ett par jeansleggings och en sjal till. På bilderna kan du se Usb-minnet, den ribbstickade t-shirten och den marinblåa tunikan.


Av Alexandra - 14 januari 2009 16:48

Jag gick och la mig ganska sent igår, även om jag hade planerat att gå och lägga mig tidigt, så idag har jag varit jättetrött hela dagen. Dessutom började vi 8.15 idag, så jag tog kvart över sju bussen till skolan. Vi hade en föreläsning om matematik för åldrarna 0-10 år. Den var intressant, men jag var så trött så det var svårt att hänga med hela föreläsningen. Vi fick även en ny V-didaktiker idag, eftersom våran förra valde att gå tillbaka till sitt gamla jobb. Den nya v-didaktikern var helt okej, men jag gillade den förra mycket bättre. Men det blir nog bra det här ändå. Jag är ledig imorgon, det ska bli så skönt. Men nu måste jag dra mig, ska iväg och träna 4-6 åringar i gymnastik.

Ha en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards