Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Sjukt trött!

Av Alexandra - 17 mars 2009 18:41

Jag är sjukt trött i huvudet nu, har pluggat nästan hela dagen sen kl 12 och mitt huvud värker och känns som att det är lika stort som jordklotet, (nästan iaf). Men jag har fortfarande mycket kvar av arbetet. Har lite kvar att läsa också, men som tur är ska arbetet bara vara klar till 90 % när jag ska skicka in det senast torsdag kl 8 på morgonen. På fredag har vi opponering, då ska jag få feedback på mitt arbete av en person och så ska jag ge feedback åt en annan persons arbete. Sedan ska arbetet vara helt klart och inlämnat på tisdag om en vecka alltså. Mne dte är bara det att jag vill få det så gott som klart tills imorn kväll, då jag tänkt skicka in det. Eller det blir väl säkert snarare onsdag natt. Arbetet har jag förresten inte talat om vad det är. På min VFU (praktik) har jag haft fem undervisningstillfällen för barnen i en förstaklass. Jag ska göra ett arbete kring tre av dessa undervisningstillfällena och analysera dessa kring kurslitteratur och sen ska jag analysera en intervju, en observation och några olika positiva lärandemiljöer. Jag har väl kommit en bit, men har myyycket kvar, så ska fortsätta med det nu. Ikväll ska jag till Jonte, då blir det lite lungt på kvällen iallafall.

Ha en bra tisdagskväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 24 mars 2009 11:18

Hejhej! Nu har jag precis varit ute och sprungit och jag är grymt otränad märkte jag. Jag har varit sjuk nu i några veckor och inte kunnat träna på en månad ung. Det känns. Innan jag blev sjuk sprang jag lite då och då och började komma igång. Jag ku...

Av Alexandra - 23 mars 2009 10:08

Jag har läst en bok som heter "När livet stannar" skriven av Malin Sävstam. Boken handlar om Malins sorg och förlust. Hon åkte till Thailand med sin man och deras tre barn. Hennes bästa väninna, hennes man och tre barn var också med. Sedan drabbades ...

Av Alexandra - 19 mars 2009 21:47

Jaa, just nu ligger jag i min säng, hade tänkt lägga mig och läsa snart. Idag har jag faktiskt färgat håret. Jag har varit blond, men med världens utväxt. Sedan var inte utväxten så mörk, snarare mörkblond. Jag har verkligen tröttnat på mitt blonda h...

Av Alexandra - 18 mars 2009 23:59

Idag kom inte mina Mary Kay produkter :( Jag får dom på söndag. Det är synd, för jag är så torr under ena ögat, det ser seriöst ut som att jag har fått en blåtira för att torrheten har blivit alldeles rött. Idag har jag väldigt sent ute skickat in jo...

Av Alexandra - 18 mars 2009 09:24

Jag vaknade för en stund sen, sitter och försöker piggna till. Ska börja plugga snart, ååh vad tråkigt. Sen ska jag hämta mina Mary Kay produkter jag besällde för ett tag sen när jag var på en Mary Kay hudvårdsklass. Jag beställde en kräm förr torr h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards