Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Alexandra - 14 mars 2009 10:01

 Jag är medlem på en sida som heter gratisbio. Det är en sida där man lätt kan samla ihop poäng genom att gå in på hemsidor, handla saker på internet, värva vänner m.m Jag fick mitt första presentkort för några veckor sen från gratisbio på 300 kr på HM, så sidan funkar. Man kan samla ihop poäng och få gratis biobiljetter eller presentkort på jättemånga olika ställen. Det är en sida jag rekomenderar.

 Du kan bli medlem på länken nedanför:

 http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=67756

Av Alexandra - 14 mars 2009 09:52

Ojojoj, vad det var längesen jag skrev här. nästan en månad sen. Det har varit mycket runtomkring mig nu det senaste, så jag har inte riktigt orkat eller haft någon lust, men nu kanske jag kommer igång igen :) Idag vaknade jag för ung en halvtimma sen. Ska snart äta frukost och sen blir det barngympa, massa plugg och ikväll träffa J :) Jag har ett skolarbete på 5-6 sidor som ska vara inne på onsdag och jag har väl skrivit en sida än så länge, så det gäller att hårdköra nu. Men som tur är är jag ledig tisdag, onsdag. Det ska bli skönt. Jag har haft VFU (praktik) i en första klass nu i tre veckor. Det har varit jätteroligt, men hårt. Jag är ju inte van så jag ar varit supertrött verkligen hela tiden. Det ska bli skönt att vara lite ledig så man hinner plugga istället för att stressa hem och sätta sig med plugget efter praktiken, jättetrött dessutom. Jag ska kolla Melodifestivalen ikväll, såklart, finalen får man inte missa. Vem hoppas ni vinner? Jag vet inte riktigt vem jag vill, men kanske EMD eller Agnes.

Ha en jättebra lördag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards