Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Alexandra - 17 mars 2009 18:41

Jag är sjukt trött i huvudet nu, har pluggat nästan hela dagen sen kl 12 och mitt huvud värker och känns som att det är lika stort som jordklotet, (nästan iaf). Men jag har fortfarande mycket kvar av arbetet. Har lite kvar att läsa också, men som tur är ska arbetet bara vara klar till 90 % när jag ska skicka in det senast torsdag kl 8 på morgonen. På fredag har vi opponering, då ska jag få feedback på mitt arbete av en person och så ska jag ge feedback åt en annan persons arbete. Sedan ska arbetet vara helt klart och inlämnat på tisdag om en vecka alltså. Mne dte är bara det att jag vill få det så gott som klart tills imorn kväll, då jag tänkt skicka in det. Eller det blir väl säkert snarare onsdag natt. Arbetet har jag förresten inte talat om vad det är. På min VFU (praktik) har jag haft fem undervisningstillfällen för barnen i en förstaklass. Jag ska göra ett arbete kring tre av dessa undervisningstillfällena och analysera dessa kring kurslitteratur och sen ska jag analysera en intervju, en observation och några olika positiva lärandemiljöer. Jag har väl kommit en bit, men har myyycket kvar, så ska fortsätta med det nu. Ikväll ska jag till Jonte, då blir det lite lungt på kvällen iallafall.

Ha en bra tisdagskväll!

Av Alexandra - 17 mars 2009 14:03

Hejhej!

Förra veckan var jag ute och shoppade. När man shopppar och kommer hem sen med sina nya kläder känns allt så bra, man känner sig lättad på något sätt och GLAD! Och nej jag är inte shoppingberoende. Jag bara gillar att shoppa nya kläder!

Förra veckan köpte jag två par jeans på HM, skit snygga. Ett par mörka och ett par ljusa med lite slitningar, skitsnygga (kostade bara 398 kr st). Köptes förresten för presentkort jag fått från gratismakeup och gratisbio, riktigt bra sidor där. Du hittar länkarna om du går in på kategorin gratissidor till höger. 

Jag köpte även ett par grymt snygga skor på Deichmann sko för 229 kr. Jag bara längtar till det fina vädret och jag kan ta på mig dom.

Nu ska jag fortsätta plugga, något som jag roat mig med dom senaste timmarna.

Hooooj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards