Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Alexandra - 4 januari 2009 21:57

Jag såg ju "Vi hade iallafall tur med vädret igen" förut och var helt okej. Den var rolig, fast mormor sa att hon tyckte den första var bättre. Pojkvännen i filmen var bäst, haha. så sjuk och även Johan Glans var grym. Det var mysigt att gå på bio med min syster och mormor, det var nog tusen år sen sist.

Ha det bra!

Av Alexandra - 4 januari 2009 13:44

Jag vaknade för en kvart sen, jag har nog inte sovit så länge på flera månader, men det var så skönt att sova, så jag ville aldrig gå upp. Idag blir det att ta det lungt, ska på bio med mormor senare. Vi ska se "Vi hade iallafall tur med vädret igen" Hoppas den är bra. Jag kommer inte in på sf sidan, för det är för mycket folk inne just nu, så jag kan inte läsa vad filmen handlar om. Men nu ska jag iallafall duscha och göra mig iordning lite.  Bion går fyra :)

Ha en bra söndag!

Ovido - Quiz & Flashcards