Alla inlägg under december 2008

Av Alexandra - 15 december 2008 10:41

Jag vaknade för 45 minuter sen, hade tänkt gå upp tidigare, runt nio, halv tio. Men det är svårt att gå upp tidigt när man är ledig och inte måste. Fast nu hade jag tvätid kl. 10 så jag var tvungen att gå upp. Men jag känner mig inte riktigt vaken än, verkligen slö.  Får hoppas att jag blir piggare snart, har mycket att göra idag.

Idag ser schemat ut såhär:

  • Tvätta mellan 10 och 14
  • Ut och springa ca 5 km
  • Handla till kalaset imorgon
  • Börja med tårtan till imorgon (Har hittat ett recept på en jättesöt tårta, som är så typisk mig, haha)
  • Städa på rummet
  • Plugga
  • Kalas ikväll kl 6 (jag fyller år imorgon)

 Ha det bra!


Av Alexandra - 15 december 2008 00:28

Jag skrev ett ganska långt inlägg nyss, men klantig som jag är, råkade jag ta bort det. Det var ett recept på en tårta jag bakade förut, men jag lägger ut receptet imorgon istället, jag är för trött nu, har tänkt gå och lägga mig snart. Jaja. Vi hörs imorgon.

God natt!

Av Alexandra - 14 december 2008 19:38

 Hejhej!

Jag satt här vid datorn och segade ut på tiden, kollade runt lite på internet och hamnade på några olika bloggar. Då fick jag för mig att skaffa en egen blogg, haha. Jag som förr va emot det och aldrig tänkt skaffa mig en blogg. Jaja, det är alltid värt att testa. Jag kan berätta vad jag har gjort idag. I förmiddags var jag i pingstkyrkan med min pojkväns föräldrar, han vill helst inte bli nämnd i min blogg så jag kallar han J. J skulle egentligen följt med, men fick jobba istället. Det var mysigt i kyrkan, även om det kändes lite konstigt att vara där, eftersom jag aldrig är i kyrkan annars. Det var ingen vanlig gudstjänst jag var på heller det kändes skönt, jag kommer ihåg konfirmationen när jag var tvungen att gå på tio gudstjänster, det var en pina då. Gudstjänsten började med att en man, som brukar åka runt i kyrkor var där och spelade och sjöng, sen var det barn som gått i söndagsskola som hade avslutning med uppvisning, där de sjöng och spelade upp ett drama, jättesöta och duktiga var de. Efter det sjöng mannen igen och sen var det fika nere i källaren. Trevligt, även om jag knappt kände nån där. På eftermiddagen övninskörde jag. Backade runt alla hörn vi hittade, haha. Jag hatar att backa, men vet att jag måste kunna det! Nu måste jag plugga, har verkligen segat ut på pluggandet och inte börjat än bara för att jag inte vill. Men är ledig imorn, så har tid på mig då också. Ha det bra/Alexandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards