Alla inlägg den 29 december 2008

Av Alexandra - 29 december 2008 23:56

Wehoo, har äntligen fått det. Känns riktigt bra! Lånade mormors bil förut, har kört bil hela kvällen med mis syster, hehe. Hur kul som helst att köra bil själv utan någon som sitter bredvid och säger "Kör höger, kör vänster" Idag har iallafall varit den bästa dagen på väldigt, väldigt länge. Det var min tredje uppkörning. Men nu måste jag sova, ska till skolan imorn. Börjar 10.15 och slutar 15.00 Har verkligen ingen lust att sitta på föreläsning hela dagen

Sov så gott!

Av Alexandra - 29 december 2008 11:31

Vaknade för en halvtimma sen. Nu är klockan halv tolv, halv fyra har jag uppkörning, gaaah :O Jag kanske blir av med den förbannade övningskörningsskylten idag, hahah :) Nu måste jag plugga lite extra på säkerhetskontrollen och kolla lite i körkortsboken. Lycka till till mig!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards