Alla inlägg den 27 december 2008

Av Alexandra - 27 december 2008 21:24

Idag har varit en riktig slödag. Igår blev det på krogen, med förfest först hemma hos en kompis. Jag hade inte tänkt följa med egentligen, men det blev så ändå. Men jag tänkte bara dricka litegrann eftersom jag snart har uppkörning och behövde verkligen övningsköra. Jag fick iallafall lite vodka av en kompis. Inte alls mycket, kanske en fjärdedels vodka och jag blev full på det, väldigt konstigt, brukar inte vara så lättpåverkad, även om jag är ganska lättpåverkad, men jag hann inte äta så mycket igår heller. På krogen var det skojj, kommer inte ihåg så mycket, haha. J var där också. Vi drog hem tidigt, vid halv ett för att J skulle upp och jobba kl. 8 i morse. Annars idag har jag varit på model lab i gbg och hämtat ut korten, dom blev allt bra, jag köpte två st och fick ett gratis. 500 kr kostade det för två kort. Jag har också övningskört, faktiskt. Borde kanske inte gjort det, men kändes ändå som att det mesta av alkoholen hade gått ur kroppen. Nu sitter jag framför datorn hemma hos J och tråkar. J sover, tröttern.

Ha en bra lördagskväll!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards