Alla inlägg den 22 december 2008

Av Alexandra - 22 december 2008 15:33

I morse var jag hos tandläkaren, gick bra, förutom att jag har en visdomstand som gör jätteont som tandläkaren skulle vara och pilla i, AJ! Har även fått tid i januari för att laga ett gammalt hål som inte var som det skulle. Har även varit i skolan, väldigt onödig föreläsning att gå på- Var mest trött, haha. Sedan har jag övningskört och nu passar jag min syster, som är tre år. Vi ska kolla på små grodorna på youtube nu, Haha, hon älskar det.

Ha det bra!

Av Alexandra - 22 december 2008 01:30

Jag kan verkligen inte sova. Jag sov till 12 förut idag, så det är just därför jag inte kan somna nu. Jag låg en timma förut och försökte somna, men blev piggare än innan jag gick och la mig, på nåt konstigt vänster, hehe. Hade varit skönt att sova nu, ska till tandläkaren imorgon. Jag har tid där kl 8.20 och sen ska jag direkt till skolan på föreläsning. Jag slutar tolv imorn, så det känns rätt skönt. Imorgon ska jag också på en snabbvisit på ett kalas för min kusin som fyller 17 år och sen blir det av till en kompis för att köra julklappsleken. Mitt paket är bäst, men säger inte nu vad det är nu, det får ni reda på imorgon ;)

Av Alexandra - 22 december 2008 00:09

Jag var på kalas förut en liten stund, min kusin fyller 17 år idag. Även jag fick presenter (i efterskott eftersom jag fyllde år förra veckan) Jag fick en kaffekokare, fyra vinglas och fyra ölglas. Det är en glasservis som mina fastrar har börjat samla på åt mig. Jättefina glas är det, foten är silvrig och skruvad :) Efter kalaset åkte jag till en kompis och körde julklappsleken, alla skulle ha med sig varsitt paket, vi var åtta personer. Sist jag var på sexparty, det var i november köpte jag såna som man kan göra egna isbitar av formade som penisar, jättecoola. Jag fick en låda med merci choklad. Jag är väl inte direkt något chokladfan, så det blir nog att ge bort den i julklapp :) 

Ha det bra!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards