Alla inlägg den 20 december 2008

Av Alexandra - 20 december 2008 22:07

Ikväll har jag och J varit med några kompisar och kollat film. Vi såg "Perfect stranger" med Halle Berry och Bruce Willis.Filmen var bra. Den handlar om Roweena (Halle Berry) som jobbar som journalist, men så händer det en sak på jobbet och hon säger upp sig. Roweenas barndomskompis dör en tragisk död och Roweena tror sig veta vem mördaren är och hon börjar leta fakta tillsammans med en kompis. Men det är inte alltid som man tror att det ska vara. Nu sitter jag iallfall här hemma och tar det lungt, två av dom som jag kollade film med ville dra med mig ut på krogen, men jag kände verkligen inte för det, så åkte hem istället.

Ska nog ta och kolla andra avenyn snart och käka Geisha! :)

Av Alexandra - 20 december 2008 11:58

Jga tänkte att eftersom ni knappt vet något om mig, så får ni gärna fråga frågor, så svarar jag och lägger upp svaren på bloggen. Det är bara att fråga på! :)

Av Alexandra - 20 december 2008 11:35

Jag vaknade för en halvtimma sen ungefär, jätteskönt att sova ut, har sovit så lite de senaste dagarna och varit så fruktansvärt trött. Jag sitter hemma hos J och försöker piggna till nu, J sover fortfarande. Jag måste åka in till bibblan på skolan och lämna en bok, som skulle vara inlämnad för två dagar sen. Idag blir det annars lungt, ska vara med J och ikväll ska vi hem till en kompis och kolla film.

Det regnar ute :/ jag hatar regn, kunde inte snön som vi hade för några dagar sen ligga kvar!

Ha en bra helg!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards