Alla inlägg den 17 december 2008

Av Alexandra - 17 december 2008 23:53

Jag har precis kommit hem från en kompis, en gammal kompis från högstadiet. Vi umgicks mycket då, men har inte blivit så mycket de senaste åren, runt en gång om året kanske. Det var trevligt hemma hos henne, vi spelade guitar hero. Första gången jag spelade det, men jag var faktiskt grym, haha! Har även tidigare idag varit med J och käkat pizza, vesuvio med bearnesås, gott! Jag har också varit i gympahallen och hämtat ut mitt arvode, Jag tränar barn 4-6 år i gymnastik, så fick 1500 kr, gött! (och en toffifeask ;)

Nu ska jag sova! sov gott!

Av Alexandra - 17 december 2008 13:34

Jag sitter i bibblan i skolan nu, var tvungen att gå tidigare från föreläsningen. Dom håller fortfarande på därinne nu. Vet inte när de slutar. Men jag var så fruktansvärt trött, kunde knappt hålla upp ögonen. I morse första timman på föreläsningen var jag också jättetrött, sen efter rasten blev jag piggare, men nu på eftermiddagen blev jag lika trött igen. Så tråkigt. Föreläsningen var jätteintressant, den handlade om barns och ungas skriftspråksutveckling och jag utbildar mig till att bli lågstadielärare, så jag kommar ju att jobba med barns skriftspråksutveckling sen. Men jag lyssnade inte så effektivt, eftersom det jag nästan bara kunde tänka på var att försöka hålla ögonen öppna, vilket inte heller gick så bra! Nu måste jag gå till bussen, då jag kan åka hem och sova! :D


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards