Alla inlägg den 19 december 2008

Av Alexandra - 19 december 2008 23:41

När jag kom hem från skolan förut åkte jag hem till J, lagade mat till oss och sov. jag sov i tre och en halvtimma ungefär. Det var hur gött som helst. Sedan kom min pappa och hämtade mig, så åkte jag hem till han och fick mina födelsedagspresenter. Jag ska ju börja springa nu, har blivit lite segt med det och min pappa älskar iallafall att springa och springer så många lopp han kan. Så jag fick springkläder av han, en träningsoverall, ett underställ och en funktionströja. Det var jättebra, eftersom jag inte har något sånt. Jag har sprungit i vanliga mjukisar, linne och träningsoveralljacka. Men har möärkt själv att de kläderna inte är jättebra att springa i.

Nu ska jag kolla tv med J :)

Ha det bra!

Av Alexandra - 19 december 2008 08:00

Igår hann jag inte skriva något överhuvudtaget, hade fullt upp. Först var jag i skolan 8.15-15.00 När jag slutat skyndade jag mig till tåget, för att ta det till gbg med min syster. (Tar en timma med tåg till gbg) väl där gick vi till model lab, där vi hade tid kvart i sex. Vi fixade håret och sen fick vi vänta jättelänge på att bli sminkade. När vi sen blivit sminkade fick vi vänta länge på att bli fotograferade, så vi kom in till fotostudion vid halv tio. Där tog dom kort på oss, men vi hann inte ta alla kort för vårat tåg gick kl. 22.06 Vi hann eller inte kolla på korten, så vi ska dit nästa helg igen och kolla på korten och bestämma vilka vi vill ha. Så fem i tio tog vi våra grejer och kutade därifrån. Vi skulle till hemköp inne på femman också och köpa 3.5or och cigg. Sen kutade vi till centralen, jag kan inte förstå att vi hann, men det var bara med en minuts marginal. När vi var framme gick vi till krogen. Vi ställde oss i den långa kön till krogen halv tolv, men kom  inte in förrän tio över tolv och det stängde två, så vi hann inte vara där så länge. Men det var en rolig dag, modellandet var jätteroligt och krogen var roligt även om vi inte hann vara där så länge!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards