Alla inlägg den 21 december 2008

Av Alexandra - 21 december 2008 17:36

Jag var ute och sprang förut, det gick väl sådär. Var ett tag sen sist. Jag var ute i 25 minuter och sprang men gick en del också, men jaja, jag ska ut och träna mycket nu, så hoppas jag att det kommer gå bättre :) Nu ska jag ut och övningsköra med min låtsasfarmor, har uppkörning ganska snart, inom dom närmsta två veckorna iallafall. Säger inte när, haha!

Av Alexandra - 21 december 2008 15:36

Gratisgenerationen är en sida där man lätt kan samla ihop poäng till saker, som t.ex presentkort p kicks och m.q, digitalkamera, ett wii, Xbox 360, dator, tv, mobil, playstation, lotter m.m Det enda man behöver göra är att samla ihop vissa oäng, inte alls mycket, mellan 7 och 40 beroende vad man vill ha och även värva vänner det mellan 7 och 45 st beroende på vad man vill ha! Alltså inte alls svårt. Bli medlemmar (och hjälp mig att samla ihop värvningar) Klicka på länken nedanför:


Gratis
Av Alexandra - 21 december 2008 13:04

Nu är det bara tre dagar kvar till julafton! Har inte köpt klart alla julklappar än heller, men det tar jag på tisdag, när jag får pengar. Idag vaknade jag kl.12, det var ett tag sen jag sov så länge, så det var skönt, fast får lite ångest över att jag kommer somna väldigt sent inatt. Vi klädde granen förut, hela familjen. Våran gran är den på bilden ovanför. Den blev fin! Nu ska jag äta frukost, sedan sätta mig med traderapaket. Jag har sålt några grejer på tradera som jag måste skicka imorgon, så idag ska jag packa grejerna och göra dem klara. Sedan ska jag försöka ta mig ut och springa innan det blir mörkt. Ikväll måste jag plugga ligger verkligen efter, men har inte orkat läsa så mycket. Jag har ju iallafall varit på alla föreläsningar i den här kursen.

Ha en bra söndag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards