Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Veckans att göra lista!

Av Alexandra - 2 februari 2009 21:19

Den här veckan blir det mycket att göra märkte jag nyss, har mycket kurslitteratur att läsa och så ska jag försöka komma ut och springa lite varje dag.

Att göra den här veckan:

  • Tisdag: Skola 9.15 till 16.00 Sedan ska jag åka med morfar till Ua för att hämta den andra bilen och så ska jag göra hem den ena bilen. Sedan ut och springa en sväng. Hade tänkt kolla en present till min syster som fyller tre på torsdag också. Måste även fixa en powerpointpresentation kring några bilder från vfun. Sedan ska jag även läsa klart en bok och skriva upp matteövningar ur boken som jag ska använda på onsdag. Jag måste också skriva ett cv, eftersom jag behöver ett till extrajobb, emn jag tycker att det är svårt att skriva ett cv, någon som har något förslag?
  • Onsdag: Skola 9.15 och så länge vi orkar, vi ska ha studiegrupparbete, antagligen till 3 eller 4, eftersom vi har väldigt mycket att göra. Sedan har jag barngympa halv sex till halv sju. Jag måste även läsa några kapitel i en bok. Jag ska också ut och springa en sväng.
  • Torsdag: Idag är jag ledig, men har väldigt mycket att göra, så det blir inte att ta det lung ändå. Jag ska ut och springa, när jag är ledig så passar jag på att springa när det är ljust ute, för då kan jag springa i skogen. Jag behöver städa mitt rum idag. Jag har även planerat in att jag ska läsa några kapitel i tre böcker, får se hur långt jag kommer. Klockan fem sen är det kalas för min syster som fyller tre år :) Jag har även tänkt försöka skicka cv idag till olika ställen och kolla upp ställena först såklart.
  • Fredag: Idag är jag också ledig. Idag blir dagen lite lugnare. Ska ut och springa och läsa några kapitel i två böcker. På kvällen vet jag inte vad jag ska göra än.
  • Lördag: Idag blir det springa och barngympa. Idag tar jag en ledig dag från plugget. På kvällen blir det sexparty och sen krogen, får se om jag ska med ut på krogen.
  • Söndag: Springa och städa rummet. Ska även försöka tvätta lite kläder idag. Om det blev krogen igår antar jag att jag inte orkar göra så mycket, så isåfall blir det en pluggfri dag idag också. Om det inte blir krogen ska jag plugga idag också.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 24 mars 2009 11:18

Hejhej! Nu har jag precis varit ute och sprungit och jag är grymt otränad märkte jag. Jag har varit sjuk nu i några veckor och inte kunnat träna på en månad ung. Det känns. Innan jag blev sjuk sprang jag lite då och då och började komma igång. Jag ku...

Av Alexandra - 23 mars 2009 10:08

Jag har läst en bok som heter "När livet stannar" skriven av Malin Sävstam. Boken handlar om Malins sorg och förlust. Hon åkte till Thailand med sin man och deras tre barn. Hennes bästa väninna, hennes man och tre barn var också med. Sedan drabbades ...

Av Alexandra - 19 mars 2009 21:47

Jaa, just nu ligger jag i min säng, hade tänkt lägga mig och läsa snart. Idag har jag faktiskt färgat håret. Jag har varit blond, men med världens utväxt. Sedan var inte utväxten så mörk, snarare mörkblond. Jag har verkligen tröttnat på mitt blonda h...

Av Alexandra - 18 mars 2009 23:59

Idag kom inte mina Mary Kay produkter :( Jag får dom på söndag. Det är synd, för jag är så torr under ena ögat, det ser seriöst ut som att jag har fått en blåtira för att torrheten har blivit alldeles rött. Idag har jag väldigt sent ute skickat in jo...

Av Alexandra - 18 mars 2009 09:24

Jag vaknade för en stund sen, sitter och försöker piggna till. Ska börja plugga snart, ååh vad tråkigt. Sen ska jag hämta mina Mary Kay produkter jag besällde för ett tag sen när jag var på en Mary Kay hudvårdsklass. Jag beställde en kräm förr torr h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards