Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Alexandra - 3 februari 2009 17:33

Idag är en trött dag, jag somnade rätt sent i natt efter min slödag i går. Var i skolan förut mellan 9.15 och halv tre ung. Sedan gick jag runt och kollade i affärer, för att jag skulle få skjuts av morfar hem halv fyra, han skulle till glasögonaffären så passade på samtidigt, så slapp jag åka buss i en timma hem. Jag köpte postitlappar (som jag klippt sönder och använder som små markerare i böckerna, en rosa stiftpenna och en rosa överstrykningspenna på Bokia. Nu idag har jag massor att plugga. Fick tillbaks mitt arbete från förra kursen förut som jag fick Underkänt i och det är en del jag har att komplettera + att jag har mycket nu i den här kursen att läsa och göra. Måste göra en powerpointpresentation till imorgon och läsa klart en bok och skriva upp övningar ur boken. Jag måste även palla mig ut och springa. Jajja, det blir en hektisk vecka, med massa plugg :/

Ha en bra tisdagkväll nu allihopa!

Av Alexandra - 3 februari 2009 17:27

Jag kom på att jag var på köpcentret i fredags och hittade några grejer på Cubus på rea. Två nagellack från depend för 39 kr för båda, ett ganska mörkt lilarosa och ett svartglittrigt. Har bara testat det svarta och det var jättefint. Det lila är nr 69 och det svarta 104. Jag hittade också en jättesöt sjal, vit med massa rosa blommor på. Fin till våren, för 30 kr. Jag köpte en grå långärmad tröja, jätteskön för 50 kr och en vit t-shirt för 30 kr. Kolla bilderna :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards