Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Alexandra - 6 februari 2009 13:27

Jag är ledig idag också. Idag vaknade jag kl 10. Jag har mest lagt ut kläder och studentlitteratur på tradera idag. Om ni vill kolla vad jag lagt ut, det är en del, så kan ni gå in på någon av länkarna på inlägget nedan och sedan trycka på "visa säljarens alla annonser" (jag heter Alx89 på tradera). Jag var ute och gick med min syster i vagnen en sväng nyss, men hon vill gå hem efter bara en liten stund, så det vara bara ca 12 minuter vi var ute och gick, men jag känner inte för att gå ut igen. Det inlägget jag skrev igår, J hade inte sagt att han vill göra slut med mig, utan han hade sagt att vi inte skulle till Frida och Martin imorn som vi bestämt. Det var tydligen ett hot, eller ett straff jag fick för att jag inte diskade. Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket om att dra dit. Jag vet att han vill dit mer än vad jag vill. J ringde förut och frågade om vi skulle dit. Jag bara "nee, det var ju mitt straff för att jag inte diskade att jag inte fick gå dit ikväll". Han bara, "men du får gå dit, jag bara sa så, jag kan ju inte gå dit själv". (Det är parmiddag typ med två andra par) Men jag tänker ändå inte dra dit, det känner jag inte det minsta för nu. Han skulle förresten ringa upp, jag ringer dig snart. sure, det hade gått 40 minuter innan jag gick ut och han hade inte ringt. Han ville att vi skulle hitta på nåt ikväll bara vi två isåfall eftersom jag inte ville till Frida. Men jag får se nu, jag orkar inte med han. Han säger en sak, men ofta så ändrar han sig. Jag vill att man ska stå för det man säger och isåfall tänka efter innan man säger något. Hur ska jag kunna veta vart jag har han om han ändrar sig hela tiden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards